Gårdagens!!

Ja igår skulle jag göra ett inlägg när ja satt på bussen på väg till dansen sen kom min kompis, så ja glömde bort att skriva klart hihihihi

Men igår kom ja till skolan 09:00 (fast vi började 08:00) för ja var hos läkaren på sån där koll eller vad man säger :) Så ja va i skolan lalalala och dagens outfit i skolan var det här (ja bloggar från mobilen så ja bilderna kommer i slutet av inlägget så ni vet det)
Linne: Hm
Byxor: Hm
Skor: Dinsko

Sen när ja kom hem byte ja om och åkte till dansen!

Sen när ja kom hem så gjorde ja i ordning mig för då skulle ja på bio med min familj!! Jag såg Taken 2, alltså den var jätte jättebra men ja tycker nog 1 var bäst men det var fortfarande jättebra!

Alltså ja dör av Justin Bieber bilden!!!!
Älskar musik videon!!!

Hej då!!

Instagram: Wanilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0