Mat

Nu ska jag äta, det blev den tråkiga svenska (tror jag) maten köttbullar med makaroner! :D Men för att lyxa till våran torsdag gjorde vi (mamma) en stor sallad och zatziki (vet inte hur man stavar till det) Men men till det roliga. När pappa skulle göra köttbullar stekte han inte så många, aa inte så många! Så min syrra fick typ 2 st. Men eftersom min pappa är stolmannen så stekte han på mer! I mitt fall lite för mycket. Min syrra sa kan du typ steka på typ 4 st till. Han bara aa. Men sen gick jag ut i köket för att hämta lite ketchup, och jag tittade ner i stekpannan, jag säger bara OMG! Han hade typ lagt ner typ 100 st hahahahahahahaha Jag och min syrra stod typ och skrattade i hundra år!
Men nu sitter ni (eller vänta det finns typ inget ni men men) och bara men Linnea kom till saken. Men det tragiska är att köttbullarna var saken :/ Men det roliga är att jag har en bild på köttbullarna :D


Så nu har jag delat med mig lite av min torsdag. Hej då!!

xoxo Linnea 😃 🍴

I ❤ 🇺🇸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0