Hejsan!

I torsdag så åkte vi till Göteborg!! Alltså jag måste bara säga jag älskar Göteborg, så himla fint alla är så trevliga och det är så sjukt mysigt! Jag var och hälsade på min nya kusin, och jag och min syrra sjöng på hans dop trevligt trevligt. Och jag kunde inte åka ifrån honom han är så sjuk söt och underbar, han bara skrattar hela tiden. Så det var lite (mycket) sorgligt när vi skulle åka hem från släkten :( Jag gråter typ för allting hihihi Men får träffa han snart så det känns bra!! Jag håller fortfarande på med videon det går ganska segt. Har inte tillägnat så mycket tid åt datorn när jag var i Göteborg så projektet stannade upp, men jag ska fortsätta nu.
Så nu kommer lite Just girly things:





































Hahahah bara för att!!

Puss Puss // Linnea (Wanilja) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0