Städat och Pyntat

Ja idag har jag städat mitt rum. ALTTSÅ hela rummet på djupet, tagit bort alla saker och dammat av, dammsugit och torkat golvet omg jobbigt :/ <3 Men sen på kvällen så tog vi in julgranen som vi köpte igår och pyntade den och tog upp all tomtar :) Jippi! Jag längtar så mycket till julafton och till julovet! Men tänkte fråga Fellan om hon och jag ska åka in till stan eller skäris och handla lite julklappar om hon inte redan har gjort det ;) 
 
Här kommer lite bilder från idag:


Den är mycke finare utan blixt hihi <3


Det här är inte alla tomtar vi har, vi har typ hundra miljader haha <3


Våran julstrumpa <3


Mitt julpynt i mitt rum! <3

Puss Puss // Linnea (Wanilja) <3

 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja vi kan väll åka och luncha med ida på torsdag och sen shoppa julklappar osv <3



du kan få den.....

2011-12-19 @ 20:19:34
URL: http://lifeasfellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0