Julhandling!

Sho jag har inte bloggat för jag har varit sjuk så sorry :( Men nu är jag back on track så HEJ!!! Men Igår så åkte jag  Ida och Fellan till stan efter skolavslutningen, vi åt på makedoien och sen julhandlade vi. Nu är jag klar med all julklappar så skönt. Sen så gick vi hem till mig och slog in julklapparna :) Sedan så började vi titta på filmen Paranormal activity ooo asså den e obekväm men bra :/ haha Sen ringde Sebbe och Victor o ville komma så dom kom hem till mig och såg klart på flmen med oss! Sen tog Sebbe fram nån sida och Victor blev rädd hahahahahaha!!!!!!! <3

BILDER: (har bara en typ) Den andra kommer ifrån Fellan!






Puss Puss //Linnea (Wanilja) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0