Julafton

Japp rubriken säger allt igår var det Julafton, men jag kunde inte blogga för jag var inte hemma :/
Men aja här kommer en bildbomb: (Sen har jag bara en fråga om jag ska göra en video om vad jag fick i julklapp?) 


Julstrumpan


Min klänning jag hade på mig.


Hihi :S


Mat!!!


Julbord


Jultomten haha


Julklappsutdelning


Coola skor!


Julgodis


This Is Me!

Dagen efter (asså idag) gjorde jag den här frisyren på mig själv HELT SJÄLV!!!!!!!

Jag ser efterbliven ut hahaha!!

Komentera om jag ska göra en sån video!!

Puss Puss // Linnea (Wanilja) <3




Kommentarer
Postat av: ♥Ida's♥

Fin? :O <333

2011-12-25 @ 22:27:25
URL: http://anywaybyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0